بزرگترین مشکل فعلی شهرستان بشاگرد نبود راه ارتباطی است‌


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 283
نویسنده : فــردیـن احـمدی
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بزرگترین مشکل فعلی در شهرستان بشاگرد را نبود راه ارتباطی دانست.
 
به گزارش عصربشاگرد، سید عبدالکریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در بشاگرد باید مهار شود، اظهارداشت: ساخت کارگاه‌های فنی مهارتی یکی از مهمترین راهکارها برای زمینه سازی اشتغال پایدار در این شهرستان دانست.
 
وی با اشاره به قابلیت‌های شهرستان بشاگرد در زمینه صنایع دستی و و دارا بودن معادن سرشار بیان داشت: مردم با نگاه ویژه به دولت و بخش خصوصی نسبت به تحول در این زمینه مطالبه دارند.
 
هاشمی در ادامه افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به دنبال ساخت کارگاه‌های فنی برای کسب مهارت و ایجاد شغل در این شهرستان هستیم تا بتوانیم آمار بالای بیکاری را در بشاگرد، مهار کنیم.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بزرگترین مشکل فعلی در شهرستان بشاگرد را نبود راه ارتباطی دانست و تاکید کرد: با چاره اندیشی برای حل مشکل راه  در این شهرستان زمینه برای حضور بخش خصوصی در بشاگرد و سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان فراهم می شود.
 
وی ادامه داد: تلاش داریم تا با رایزنی های لازم  برای حضور سرمایه گذاران در زمینه معادن تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا با فعال شدن معادن حرکت توسعه این شهرستان شتاب بیشتری به خود بگیرد و آمار بیکاری نیز به حداقل ممکن برسد.
 
هاشمی در پایان با اشاره به نگاه ویژه دولت به توسعه شرق هرمزگان تصریح کرد: سال آینده با اختصاص اعتبارات مورد نیاز شاهد تحولی عظیم در حوزه های مختلف شهرستان بشاگرد هستیم.
 
انتهای پیام/
 
 




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: بزرگترین مشکل فعلی شهرستان بشاگرد نبود راه ارتباطی است‌ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 435
بازدید هفته : 582
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 125659
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com